Khamis, 19 Ogos 2010

Produk Muslim 1 : Inginkan daging ayam tanpa ragu-ragu dan syubhah.


Hadis Nabi mafhumnya, " Halal itu jelas, dan haram itu jelas, dan barang yang diantara keduanya itu terdapat syubhah, dan barang siapa yang berada dalam keadaan syubhah maka dalam keadaan haram". ( hadis sohih)

Seseorang muslim itu dituntut untuk mencari makanan yang halal lagi suci. Dewasa ini terdapat banyak kemusykilan dalam penternakan ayam sehingga kepada cara penyembelihannya. Lebih menyedihkan, jika tukang penyembelih itu tadi bukan dari golongan muslim maka ayam yang dimakan itu lebih mudah untuk disebut daging yang haram.

 

Pihak kami ada menyediakan ayam kampung serta ayam daging ia turut disembelih orang orang muslim dan melalui proses pembersihan yang diyakini pembersihannya. Peluang ini lebih terbuka kepada empunya kedai makan dan tidak terkecuali bagi mereka yang ingin dihantar kerumah (dengan syarat kuantiti ayam 5 ekor ke atas & khusus kawasan Subang Jaya dan Shah Alam).

Jika anda berminat, sila hubungi : Am 0136364639

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

naperw tak masukkan ayam yang dah togel...mean yang da di proses...nak dekat2 raya ney..banyak nak bli ayam...boleh la di fikir2kan...harap dapat diskaun...t.k

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails