Selasa, 7 Jun 2011

Produk Muslim 2 : Pen Digital aL-Quran...

  

Kepada sahabat-sahabat yang di luar sana tu, yang cintakan al-Quran, cintakan membaca al-Quran dan cintakan bacaan al-Quran yang indah serta bertajwid bolehlah dapatkan Pen Digital aL-Quran seperti gambar di atas ini. 

Pen digital tersebut boleh mendendangkan bacaan 30 juzuk al-Quran, ini memudahkan kita untuk menyemak bacaan dengan tepat. Lebih-lebih lagi di dalam al-Quran terdapat beberapa tempat bacaan pelik yang harus kita dengar dari lisan orang arab.
Kita perlu mengaji al-Quran dengan cara sebutan (loghat )orang arab yakni dari huruf Alif sampai Ya. Pendapat ini dikuatkan lagi, bertetapan dengan peribadi Rasullah itu sendiri yang lahir dari bangsa Arab Quraish. Maka lebih afdhal untuk kita meniru bacaan seperti mana diturunkan.

Antara yang terkandung dalam set di atas ini :
1. Pen Digital
2. Al- Quran Resam Usmani
3. Bacaan Imam Sudais, Shuraim, Ghamidi dan Manshawi
4. Bacaan Untuk Manasik Haji dan Umrah
5. Bacaan Doa Seharian
6. Secara Automatik Menyumbang kepada Yayasan Al-Ijabah
7. Baucer Pembelian Cermin Mata
8. Bateri Percuma
9. Waranti 90 Hari

Dapatkan segera dengan harga RM399.00.. Jika anda berminat boleh menghubungi saya di Facebook. Cuma klik "like" dan anda boleh bertanya tentang apa sahaja. Atau diruangan "Chat Box" di bawah.

P/s : Untuk makluman tentang kenyataan Jakim baru-baru ini di surat khabar yang menyatakan ada kesalahan pada Pen Digital tersebut. Pihak kami (Alcc Training & Consultancy Sdn Bhd)  telah berbincang dan mendapati itu bukan kesalahan, cuma teknikal bacaan para imam yang ada dalam Pen Digital tersebut.  Jika anda ingin mendapatkannya, saya akan  menerangkan dengan jelas cara penggunaannya agar tidak wujud permasalahan teknikal itu. Allahua'lam.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails