Khamis, 21 Julai 2011

Coretan Yang Berkelana 115 : Pertemuan dengan Irma Hasmie..


Alhamdulillah, satu pertemuan telah ditetapkan oleh Allah, aku dapat bertemu dengan Irma Hasmie pada satu seminar yang berlangsung pada minggu lepas. Seronok rasanya dapat bertemu dengan beliau. 

Aku bukan apa, aku senang bertemu dengan orang yang sudah berhijrah @ transformasi ke alam yang lebih baik setelah dicampakkan Allah hidayah. 

Bukan apa, aku sering menjadikan orang-orang sebegini sebagai idola dan panduan, agar aku sering berdoa kepada Allah jangan hidayah dan iman yang Allah telah kurniakan kepada aku, Dia tarik kembali.

Sering kali aku teringat akan pesan guruku, " Aliff, hari ini kita beriman, besok dan lusa belum tahu lagi kita beriman atau pun tidak ".. Allahualam.

aL- Haqir ila Robbihi
ibnumaulub
12-24am
21-7-2011
Shah Alam

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails