Jumaat, 21 Disember 2012

Coretan Yang Berkelana 153 : Hadiah Hari Lahir...


Alhamdulilah... Aku masih diberi nafas oleh Allah kerana Dia tahu yang aku ini banyak dosa, lalu diberi kesempatan untuk aku meminta ampun di atas segala kesilapan aku yang kecil mahupun besar, yang disengajakan mahupun tidak sengaja...

Pada minggu yang lalu, ada sebuah keluarga atau lebih tepat anak muridku telah menghadiahkan aku 2 set kitab sempena hadiah hari lahir yang baru berlalu.


Kitab yang dihadiahkan adalah Tafsir al-Azhar 30 Juz ( Prof. Hamka) dan kitab fiqh Nailul Authar ( Imam as-Syaukani ). Alhamdulillah. Aku bersyukur sangat kepada Allah kerana mendapat hadiah ini.


Kepada yang menghadiahkan hadiah tersebut, aku mendoakan agar kalian sentiasa dibawah naungan rahmat Allah. Akan ku pergunakan kitab yang kalian hadiah untuk menjalankan misi dakwah kepada umat Islam. Allahualam..

~ Kembara Meraih Cinta iLahi ~
al-Haqir ila Robbihi
ibnumaulub
3.39pm
21-12-2012
Shah Alam

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails