Selasa, 6 April 2010

Coretan Yang Berkelana 63 : Kini daku kembali.

Setelah lebih kurang sebulan aku menyepikan diri kerana atas faktor-faktor kesihatan dan ditambah dengan masalah pembayaran internet, kini insyallah aku akan kembali di dalam wadah penulisan.

Terima kasih kepada sidang pembaca sekalian yang sudah sekian lama memperhatikan serta mengikut perjalanan penulisan aku ini. Untuk pengetahuan kalian, kesihatan aku belum pulih sebaiknya. Tapi aku bersyukur kerna sudah berkurang sedikit derita ujian ini.

Insyallah dengan berkat doa dari sahabat-sahabat sekalian, insyallah aku sembuh dengan izin dan kurniaan-Nya Yang Maha Penyembuh. Amin. Aku cuba meneruskan penulisan aku ini yang sudah lama terhenti. Kerna, "Dakwah Jalan Kita".Wassalam.

al-Haqir ila Robbihi
ibnumaulub
1.56am
6-4-2010
Shah Alam

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails