Rabu, 3 Februari 2010

Pautan Semasa 27 : Penghinaan terhadap Rasullah tercinta.


Gambar kat atas ni, aku baru dapat dari member aku tadi. Cuba teliti betul-betul 2 orang ini telah menghina Nabi Muhammad s.a.w. So kalian yang ada facebook boleh cari nama yang tertera di dalam gambar. 

Aku minta sangat-sangat mereka berdua yang menghina Rasullah ini mendapat hukuman yang setimpal samada dari pihak berkuasa mahupun dari pihak yang bertanggungjawab. Pastikan mereka meminta maaf kepada seluruh umat Islam. 

al-Haqir ila Robbihi
ibnumaulub
10.45pm
3-2-2010
Shah Alam

P/s : Tujuan aku post gambar ini, bukan untuk mencari provokasi atau menimbulkan apa-apa rusuhan mahupun membuat apa-apa hasutan. Cuma rasa terpanggil dari naluri hati Keislaman yang ada. Allahua'lam.

1 ulasan:

fiey berry berkata...

orang islam sekarang cuma pandai cakap je yang lebih...sekarang ni pun dah jelas islam memang diperlekeh-lekehkan di Malaysia ni...nak harapkan yang pandai dan cerdik ugama pun sama juga...guna kan ugama untuk meraih simpati untuk mendapat kuasa...tq

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails